maandag 10 oktober 2011

Is de zomer nou eindelijk eens voorbij­?!

19-09-2011 - Is de zomer nou eindelijk eens voorbij­?!
Ik denk dat ik een van de weinige Nederlanders ben die het wel goed vind met al dat mooie weer en die zon. Ik wil kou! Het liefst met sneeuw, zo ben ik dan ook wel weer. Die regenperiode die meestal de sneeuw vooraf gaat mag van mij overgeslagen worden hoor. Je vraagt je misschien af waarom ik dit zo graag wil. Ik hou zelf ook niet perse van kou. Ik ben nogal kouwelijk aangelegd zelfs. Gezien onze ambitie om te downgraden (zie mijn eerdere blog), mag ik van mezelf de verwarming niet zo vaak aanzetten, wat bij elkaar niet heel comfortabel is kan ik je zeggen.

Het punt is echter dat ik echt hele leuke winterschoenen voor mijn dochter heb gekocht! Ik heb ze verstopt want als zij ze ziet, wil zij ze aan, ongeacht de temperatuur buiten. Eigenlijk ben ik ook bang dat als ik ze te vaak zie, ik ze ook gewoon aantrek bij haar terwijl het dan misschien nog echt iets te warm is eigenlijk. Alleen die schoenen lukte nog wel (ik heb ze al een tijdje), mits goed verstopt. Maarja, nu heb ik dus ook een fantastische winterjas voor haar gescoord! Oei! Met hele leuke muts, sjaal en wanten. Ohoh, wat gaat ze er mega cute uitzien straks! Zeker in de sneeuw!

Maarja, daar zit je dus met de complete winteroutfit in het zonnetje.... Sterker nog, de dag dat haar jas bezorgd werd, liep dochterlief bloot door de tuin, zo warm was het die dag! Ik blijf nu maar hoopvol naar buiten kijken en wachten op die verrukkelijke winter. De jas, muts, wanten en schoenen goed verstopt voor dochter en mama.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten