maandag 10 oktober 2011

Idiote bekentenis.

22-08-2011 - Idiote bekentenis.
Ik moet iets bekennen… Ik ben vandaag lekker druk geweest  met de voorbereidingen van de verjaardag van mijn dochter. Niet zo raar zul je wellicht denken. Maar als ik nou vertel dat ze pas over ruim 2 maanden jarig is? En ik eigenlijk al een maand, oke…twee maanden bezig ben?  Zelfs ik vind het wel een beetje genant. Maar het wordt wel een knal feest (voor een tweejarige dan) met een naamslinger, hoera vaandel, vlaggenlijn, allemaal in dezelfde roze-witte bloemetjes stof. Op tafel ligt van diezelfde stof straks een tafelloper, servetjes en bekers en schaaltjes. Tot dit punt vond ik het allemaal nog net wel kunnen (beetje fanatiek misschien, maar het kon net).

Ik begon vandaag pas echt een beetje aan mijn eigen beoordelingsvermogen te twijfelen toen ik bezig was met het handdoekje voor op de wc. Maarja, die past wel mooi bij het wc-papier met hetzelfde design. Ja, echt waar! Was gewoon te koop! Ook nog in de uitverkoop, heel apart…

Ik weet eigenlijk wel zeker dat mijn dochter zodra ze het doorkrijgt, de rest van haar leven geen roze meer aan wil en wars zal zijn van de matching feestslingers bij haar rokje (oh, had ik die nog overgeslagen?). Ik denk dat ze de rest van haar leven in een boomhut zal blijven zitten, ver weg van alles wat roze en mama is! J

Geen opmerkingen:

Een reactie posten