maandag 17 februari 2014

Mooie inspiratie


Soms loop je stom toevallig tegen mooie dingen aan. Zo ook op deze totaal niet enerverende maandagochtend. Bij de ingang van onze supermarkt hangt een prikbord waar je dingetjes op kunt prikken. Katten vermist, schoonmaakster aangeboden, fitness apparaat (gloednieuw!) te koop, dat soort dingen. Ik kijk er meestal niet op maar vandaag liep ik er langs en zag vanuit mijn ooghoek een fel gekleurd papier hangen. Ik keek en moest zo hard glimlachen.

 

Ik vind het prachtig dat je als jong meisje op deze manier je tijd vult. Echt een meisje naar mijn hart en ik gun haar zoveel bezoekers! Kijk dus allemaal even en laat je inspireren, want als je op deze leeftijd al zulke mooie dingen doet, dan kunnen wij toch allemaal doen wat we willen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten